Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

"Ένα βότσαλο στην Λίμνη" (1952) - Βασίλης Λογοθετίδης

ΕΝΑ ΒΟΤΣΑΛΟ ΣΤΗΝ ΛΙΜΝΗ (1952)
Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Σακελλάριος Αλέκος
Σενάριο: Σακελλάριος Αλέκος, Γιαννακόπουλος Χρήστος
Πρωταγωνιστούν: Λογοθετίδης Βασίλης, Λιβυκού Ίλυα, Πρωτοπαππάς Ευάγγελος, Λαλοπούλου Μαίρη, Λαμπροπούλου Καίτη, Σταθάτου Ντίνα, Παπαδάκης Μιχάλης, Ρούσσου Άννα, Στρατηγός Στέφανος, Μωραϊτοπούλου Μπέμπυ, Καρέτας Γιώργος
Διάρκεια: 95΄
Είδος: Κωμωδία
Έτος: 1952
Για τον Βασίλη Λογοθετίδη δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα !! Άξεπέραστος κωμικός ηθοποιός. Οι ερμηνείες του παραμένουν ανεπανάληπτες. Ταινίες όπως το "Σάντα Τσικίτα", "Ο Ζηλιαρόγατος", "Ούτε γάτα, ούτε ζημιά" και το "Δεσποινίς ετών 39" έχουν περάσει στην Ιστορία.
Βρήκα στο Διαδίκτυο το "Ένα βότσαλο στην λίμνη" ολόκληρο, και θεώρησα υποχρέωσή μου να τιμήσω τον Μανώλη Σκουντρή (Τσίριο Μανώλη) με το να συμπεριλάβω το βίντεο στο Ιστολόγιό μου. Τέτοιες ταινίες όσες φορές και αν τις δεις, δεν τις χορταίνεις. Καλή διασκέδαση !



Για Μένα


Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο.
Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Πρόσφατες Αναρτήσεις
από την Λίστα των Ιστολογίων μου

Back to TOP  

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008